Sunday, July 24, 2011

Aku Dah BLOCK Facebook Dia...!!!



kenapa kita perlu block seseorang kat Facebook(FB)..??sebabnya adalah kita dah meluat dan tak berapa berkenan dengan orang tu atas sebab2 tertentu yang mungkin menyentuh soal peribadi dan pendirian hidup.

Bukan nak menambah musuh atau memutuskan silaturahmi, tetapi sebagai langkah untuk mengelakkan sejarah lampau berulang kembali. Mungkin ini yang terbaik untuk semua pihak supaya tiada lagi persengketaan wujud. Mungkin ada juga yang mengatakan tindakan ini adalah seperti melarikan diri dari masalah tapi terpulang pada individu yang terlibat untuk membuat keputusan mereka sendiri sebab itu hak masing2.

FB adalah laman sosial tempat untuk kita bertemu secara maya dengan rakan taulan dan menambah kenalan baru. Tapi apa bagusnya kalau ia hanya membuat luka lama berdarah kembali...betul tak..??
sekarang orang dah tak main tikam belakang..tikam depan terus...Dunia oh Dunia...!!
P/S: sebenarnya entri ni dibuat setelah aku block seseorang di FB...siapa dia..??biar aku je la yang tau..hehe~

Super Sharing..!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails