Friday, April 1, 2011

UPM Ada Restoran 5 Bintang...???

Wooowwwww~~~~
Mesti korang semua terkejut kan...sama la dengan aku...tak pernah pon dengar pasal restoran ni kat UPM...kan..???(siapa yang tau tu diam2 sudah..!!!) Restoran ini diberi nama L'apprenti terletak kat pintu 8 UPM berhampiran Lebuh Silikon dan Banquet Hall..cari je la..jumpa la nanti tu...
L'apprenti@Putra Restaurant...!!(kek velvet merah yang menjadi tarikan..!!)
Diuruskan oleh Jabatan Pengurusan dan Khidmat Makanan, UPM ni memiliki sentuhan tersendiri dan berciri mewah...!! ditatarias dengan konsep moden kontemporari gitu..hahaha~

Eksklusif...!!!

sistem audio yang sesuai kalau nak buat majlis kat sini..

Ruang Lobi dah macam kat rumah je rasanya..hehe~
Restoran L'apprenti ni mampu memuatkan 60 - 75 tetamu dalam satu-satu masa...ada buffet dan bar serta harga makanan yang ditawarkan agak murah iaitu serendah RM6 je..untuk Spaghetti dan Fettuccine yang memang feveret aku tu..hehe..jom kita serbu L'apprenti@Putra Restaurant...!!!! 

**sumber gambar adalah daripada KOSMO..aku blom gi lagi..baru bercadang je..hehe~

Super Sharing..!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails